ni tror ni är så jävla bra - men ni växer på träd !

Hej, som ni kankse ser så har jag tagit bort rätt många av mina blogginlägg, 
idag vaknade jag kvart över 2. helt slut efter gårdagen, hade ju fotbollscup & vi kom 3;a.
vilket betyder att vi får städa på ljudbangen, attan vilken otur! men jag tyckte endån vi gjorde bra ifrån oss!
sista matchen, vilken power vi hade brudar ! iallafall, efter att vi hade spelat alla matcher duschade vi & körde hem, & tur att det inte tog lika långtid hem som dit ! när vi var påväg hem var alla trötta, förutom jag & cassandra haha vi satt i bilen & flippa ut totalt, vilket vi brukar göra & vilket alla är väldigt vana vid, när vi kom till ljungavallen kom fridas pappa & hämta oss.
jag åkte till krika, sen skjutsa pappa mig hem till mamma, skulle egentligen till Alexandra men det sket sig, jag stannade hemma & tittade på twilight istället! (: idag har jag solat lite, ( behövs ) & ska mest ta det lugnt, för det behöver jag! är fortfarande uber trött ! - imorgon blir det ljudbangen med töserna&pågarna, vilket jag ser fram emot som faen! - :)
mobila mig som fan. (v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0