i dont want you to go.

hej.
igår ; åkte bussen hem te klippan, alexandra mötte mig vid simmhallen, sen stack vi hem te henne, & typ fixa present till sofia  & sådära, sen gjorde vi ve oss, & sedan cyklade vi till sofia, mycket trevlig kväll må jag säga! (: vi grillade & snackade en hel den, om både gott&ont, sedan var det utgång, i byn! muh, vi cykla runder i byn & sådära, sen vid halv 10-10 tiden drog vi hem till sofia igen för vi skulle se någon film,  & ja har faktisk tingen aningn om vad den hette, bra var den, men svår att förstå sig på ;p
jag & alexandra & cassandra stack hem vid 12 ( :
vi följde cassandra till preem, sen stack vi hem till alexandra, där det var fullt hus, ( bex hade fest )
det va trevligt, där var mycket folk som man kände igen ! :)
vi gick & la oss vid typ tre eller nått sånt (:  vaknade halv 11 imorse av att telefonen ringde,
& jag blev hämtad, åkte ner till farmor tog det lugnt där & så, somnade sov till 1.
sen gick jag in till pappa & där va alla syskonen,

smsaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0