sha sha!

ojsan, jag har glömt att skriva om ljudbangen ' fy mig ! '
jag hade sketa roligt måste jag säga! :)
det var louise&dem som gjorde min kväll till ett äventyr, thihi!
mycket dans & skratt blev det dock, jag hade skit skoj iallafall.

igår ; skolan & så var det någon sort av föreställning, mycket bra om jag får säga så! :) 'v.
imorgon ska jag klippamig vid 4 tiden,  blir nog en bra bit att klippa ser det ut som.. puhu ! :|
sen ska jag träffa emma & sola! (: sen hem & träning ifall jag hinner med det också på en & samma gång.
på söndag fyller pappsen år & ska fira honom på lördag med god mat & pp-ardy! (hh
kommer mer om det senare skulle jag förboda!
nu ska jag gå & vila lite, för jag är cpp trött! - 'v
du, bara du! (L
pusspuss! <3 ♥ 

Kommentarer
Postat av: Johanna

HEJSAN MELISSA SÖTO :D

2009-05-30 @ 09:34:49
URL: http://favouritechild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0